Upp: Måste ju alltså vara....

En babyboom detta året runt om kring mig för det känns bokstavligen som att alla jag vet vilka de är ska ha barn eller ha fått tänkte jag skulle lista, i alla fall försöka....sen tänkte jag att alla ni som har fått barn eller ska ha barn i år kan gärna gå med i min grupp på fb mamma 2010 försker se hur många man kan få ihop....Så man kan se om det är som man känner det :D

men här kommer mitt försök till lista:

_______________________________________________________________________________________________

Mars: Svägerskan en pojke

April: Min faster en pojke

Maj: Ewe en pojke
        Madde pojke

Juni: Jag flicka
        Malin pojke
        sofi en pojke 

Juli: Maria flicka
       Maria nr2 flicka
       Emma en pojke 

Augusti:

sep: sandra pojke
       syster flicka
       Erika flicka

okt: Hanna flicka
       Anna flicka
       1 från mamma träffen

nov:

dec: Anki 7 dec
       Lisa
       Jenny
       2st från mamma träffen
        

Hoppas jag inte glömt nån :) kontentan blir 20 st under detta årert :) sen blir det säkert fler men dessa var de jag kom på :)

  

Kommentarer
Anki

och jag den 7 dec :P

2010-10-26 | 23:30:34 | http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: