Min förändring....

Gifta oss ja det ska vi göra i framtiden, så det är inte det Vera :D men det hade det ju kunnat vara det :D

hehe....Utan min förändring rör mitt inre så....Men Anna bara säga till .... tror han jobbar eftermiddag kväll hela veckan....så bara hojta till så får vi ihop en dag :D

Annars är det inte mycket som händer jag mår bra och njuter av livet som mamma och sambo och jag njuter av allt som fyller min vardag.....

Har inte så mycket och skriva om men samtidigt så känns det som om alla mina tankarna vill ner på papper....känner ett stort behov av att fortsätta skriva på novellen eller börja skriva dikter igen, men just nu fattas orden mig och jag har knäck mellan öronen....

Den stora vattenmelonen har bildat knäck....rätt gott men segt.....känner mig tom och trött....

Nej nu ska jag ta och mysa med mannen min....

ha en bra fredag och nu rockar vi till Jay på Idol :D


Kommentarer
Anna

Jooo du vann :))

2010-10-29 | 20:11:51 | http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: