Min största förändring....

kanske sker idag.....det känns spännande men samtidigt skrämmande.....tänk om allt blir jätte annorlunda....tänk om mitt liv förändras så jätte drastiskt att jag inte känner igen mig själv efteråt....ja tankarna är många.....

Det känns skrämmande som sagt men ändå spännande, jag gör detta för min familjs skull, jag gör det för min sambo och för min dotters skull, men kan inte låta bli och tycka att det ska bli lite skrämmande.....

Men detta är nog det enda rätta beslutet jag måste ta, det är nog det enda rätt för  mig just nu, det är nog det jag måste göra för att förändras och det till det bättre....

jag älskar mitt liv och jag älskar mig själv, faktiskt :D men jag måste genomgå denna förändring och jag kommer nog att älska mig själv ännu mer.....när jag har gjort detta....

Jaa vet inte vad jag ska göra...

men nu ska jag i alla fall snart göra frukost till lilla tösen som ligger på golvet och tränar för fullt på att krypa....hehe arg blir hon för att hon inte tar sig någonstans....men men så kan det vara inom sinom tid så  tar hon sig framåt och då lär det gå undan :D

ha en fortsatt bra dag :D


Min underbara systerdotter :D

Kommentarer
S

Hej. Brukar kika in lite då och då för att läsa vad som händer i ditt/era liv :)



Nu till frågan vad är det för förändring du ska göra? :) lycka till om inte annat. Kram

2010-10-28 | 05:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: