Om det vore så enkelt....

Om det vore så enkelt att man bara kunde sluta grubbla och sluta tjata om saker och ting, om man bara kunde skita i andra och sköta sig själv....jag är sådan själv att jag många gånger lägga kanske näsan i blöt många gånger där den inte hör hemma, för att jag av ren nyfikenhet vill veta vad som händer och sägs.....

Men ibland så får jag känslan att folk verkligen är så dumma som de ser ut att vara, att de inte tänker längre än näsan räcker......så jaa dags och faktiskt bestämma sig för att leva i en bubbla eller inte, jag gillar att leva i en fri värld utan åsiktsförtryck och en fri värld där man kan få njuta av livet och av vardagen, där man kan få vara lite nyfiken och så, men samtidigt så kan jag ju då inte riktigt hitta begränsningarna för om det läggs i för mycket eller för lite i andras historier....

Men att man inte ser sanningen som den är är helt sjukt....jag skulle kunna skriva hur mycket som helst åter igen om allt, men jag känner att jag lämnar det till vederbörande personer och genom detta så ville jag bara få ur mig mina tankar just nu, sen en sista sak....

Lev idag, inte igår, inte för ett år sedan, lev idag, lev i nuet och lev för er själva och ingen annan...

Finn styrkan i er själva och ni som har barn har ju den bästa motiovationen till att börja leva för er skull, jag vill då verkligen leva för linas skull, leva för hennes liv och ge det allt hon behöver :D

NEJ nu ska jag se om hon inte vill sova lite middag tjorv fröken....tack för komentaren sofia, men om fallet då verkligen kunde vara så att hon sov för mycket på dagarna så skulle problemet vara löst.... :) hon sover typ aldrig....

Ha en bra dag

Kommentarer
Nettiz

Förstår precis vad du menar, du sätter ord på det jag känner också. Vara nyfiken och ha åsikter måste man få men jag har insett att det kan vara bra att först kolla av och kanske påminna sig själv ibland vart ens egna gränser egentligen går.

2010-10-14 | 19:23:00 | http://creatingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: