Onsdag morgon på flöjtgatan....

Idag vaknade tösen 04.50 men vi lyckades somna om ett tag på soffan .... så det var ju bra det för jag var såååå trött på morgonen....

Funderar på om jag ska ha farit  till familjenshus idag eller om jag bara ska ha gått på stan eller om jag ska ha vart hemma :D

jag vet inte riktigt...hmm....jaa ingen aning faktiskt....skulle vart skönt och vart hemma på ett sätt men kul och göra nå samtidigt men jag vet inte....

usch vad jag inte kommer på nå och skriva.....kanske gör ett tappert försök senare att få ner nå vettigt....är det någon som vill hitta på nå så hojta till :D

Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Ska vi ta och fota i helgen? Eller har ni nånting inplanerat?

2010-10-20 | 11:11:42 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: