Planer på en blingo kväll....

Jaha alla mammor som läser min blogg, jag har alltså i ett tidigare inlägg nämnt att jag funderar på att planera en www.blingo.se kväll en kväll typ som ljuspartyn och sånt fast med barnkläder....Min tanke är att jag ska planera in det efter jul kanske februari eller så, när alla kostnader runt jul har lagt sig och ALLA har fått sina barn :D

Så var min tanke att dra ihop till en sådan kväll, en kväll där vi får nöjer att se på kläder och ett tillfälle att träffas och umgås och surra skit....Vad säger ni är det något som skulle intressera?? Tänkte jag skulle ta upp det i alla fall och se om jag får någon respons från er....

så kom gärna med komentarer om det skulle varaav intresse :) kommer givetvis och skicka ut inbjudan när det närmarsig men s´kulle vara kul o se vad ni tycker om den idéen :)


Kommentarer
Ewe

Det skulle vara kul :)

2010-10-10 | 11:19:19 | http://qutak.blogg.se/
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Jag är på! Låter helkul!

2010-10-10 | 13:01:02 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: