Sitter och redigerar bilder....

Super kul ju :D var år och dar sedan jag redigerade bilder på datorn :D såå det är super kul, fick tipset av ida att pröva picassa 3 så det gör jag :D för fullt....håller mest på just nu med lite färgsättning och så :D älskar svart vitt så blir mycket svart vitt :D

Så här har jag ett exempel åt er vad tycker ni om detta resultat??


Orginalet....pappa och Lina på BB


Redigerat :D Lina och pappa på BB

Vad tycks??

Har mycket kvar och lära men det tar sig kanske sa mordbrännarn....Annars har vi precis ätit jag o lina och ska tillbringa eftermiddagen med och vila och städa lite....göra lunch låda till älskade....

Så det var allt för min del just nu....ha en fortsatt bra eftermiddag

Kommentarer
Lars

Gillar designen på bloggen, och schysst effekt på bilderna =)

2010-10-13 | 20:45:18 | http://Qain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: