Skita kul ju eller vad säger ni? :D

Dotter kliver upp en timme tidigare varje natt....vad är det som gör det?? hur kommer det sig?? jag vet inte....hmm....någon som har svar??

Känner mig trött men lycklig, känner mig pigg men trött, kroppen går på en konstigt varv, sitter och dricker saft ska ut och gå så att Daniel får sova ska bara vänta en liten stund, klockan är ju bara 7....

Men ska försöka hålla mig borta ett tag....han får ju ca 4 timmars sömn per natt och sen jobba på det....lider med han, jag kan ju alltid sova på dagarna när fröken behagar att sova :D det kan inte han....

Nej om jag skulle kanske ta mig ett varv runt mina bloggar och sedan klä mig och dottra och gå ut i första snön....

Jo jag är ute efter en spark och sparklåda, någon som vet av någon till ett bra pris??

aja nu blir det och göra annat i alla fall...men tänkte jag skulle sätta in nå bilder som jag pysslat på med, blir mer så fort jag lärt mig mer :D


Orginalet, Lina på BB


Redigerat....jag skulle vilja få den sista biten vit också men vet inte hur man gör?? jag använder mig av Picassa 3 så om någon är duktig på det som du Ida så kanske du kan tipsa mig hur jag gör?? detta med retuschera....eller hur det nu stavas :D så kom med tips.... men detta är då min underbara dottra på BB snart 4 månader sen....tiden rusar iväg....

Jooo vi har fått snö ska bli kul och gå ut och gå med de frusna kineserna.... 

Kommentarer
Tei

Du kan ju testa beskära bilden så att det där andra inte är kvar? :)

2010-10-14 | 07:32:05 | http://tteeiii.blogg.se/
Sofia

Det kanske har med att göra att du låter henne sova för mycket under dagen.. När de blir 4 - 5 månader så ska man försöka hålla dem så mycket vaken man kan under dagen, sover de för mycket så kan de störa kvällen till morgonen.

2010-10-14 | 08:36:44 | http://rockferries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: