Baby sim och bäbis spya....

Idag ska vi iväg på babysim och det kan verkligen behövas i nattens och morgonens överflöd av bäbis spyor och bajsblöjor....Känns otroligt kul att åka på det, min underbara faster och min kusin som ska vara med kommer och hämtar mig och Lina vid ett tiden och det känns toppen....Ska bli såå kul och få plaska runt med Lina i bassängen, hon älskar verkligen och bada så hoppas hon älskar och bada där också :D

Nej nu ska vi packa så det är klart och sen göra oss klara....tiden rusar lätt iväg när man har en liten tjurskalle här hemma :D

Kommentarer
sandra

Hon är ju bara för söt! JO nu är det bara att komma! känner att jag börjat få krafterna tillbaka! Sen så fort Mats börjar jobba måste vi börja gå på promenader! :)

2010-09-20 | 12:41:04 | http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: