Då har vi en storlek större....

Då har vi fått packa ner de flesta bodysarna för de har hon växt ur och är dags för strl 68 i de hel knäppta bodysarna, de med runda halsar och omlotts bodysar med snöring är bra i strl 62 men i det stora hela så är det nu dags att börja använda strl 68 men tyvärr så har inte fröken så gott om det så vi har börjat kolla på lite mer kläder....

Vi har köpt två pyjamaser idag för det behövde hon, vill hitta nå sovpåsar, tunna som pyjamaser men som en påse....skit praktiska har en sån men hittar inga på stan.....

Sen har hon gått upp en strl på blöjor....

Hon är så stor min älskade fröken....hon blir bara större och större...

Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Samma här. Nasse har vuxit ur nästan alla 62 (har börjat plocka fram 74 nu för en del 68 har börjat sitta lite tajt) och i söndags köpte jag blöjor i storlek 4!!



Förresten så sitter jag och pysslar med en header till din blogg. Kan maila över den när den är färdig så får du säga om du vill ha den =)

2010-09-21 | 22:18:12 | http://missgrimm.blogg.se/
Anna

På ikea tror jag de har sånna där sovpåsar!! :))

2010-09-24 | 06:22:00 | http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: