Då sitter man med sina tankar....

Här sitter jag med mina egna tankar och en klarvaken fröken....mina tankar är klara men dock så trötta och sega, jag ska förmodligen ut med hundarna och vagnen alldeles strax.... ska bara byta lite musik på min spelare....annars är det rätt lugnt med planer idag....

Lena ska komma förbi och säga hej det ser vi verkligen fram emot :D var längesen vi sågs....

Sen kanske gamel farmor och gamel faster kommer förbi och säger hej en stund och likaså mormor så blir nog fullt hus och Jens kommer ju och hämtar saker till lilla tjejen deras....lite blöjor och sånt...längtar så efter att få träffa henne....

nej nu ska jag ta och gnugga nattens timmar ur ögonen och göra nå nytta här hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: