Dagen igår....

Var ju hos min systerdotter igår....Lilla Elly föddes ju 6,5 v förtidigt och är ju då alltså en prematur, lilla älskligen är så bedårande söt och liten....Dagen igår for vi tid och det var helt underbart och få träffa tillskottet i familjen och träffa syster och jens så klart också men :D

Höjdpunkten var nog deras dotter....Så så kommer det lite bilder, lite svårt och fota henne när hon måste ligga inbäddad i filtar hela tiden....men här kommer det i ala fall lite foton och det är 10v och 5 dagar mellan dessa flickor alltså kusinerna min Lina och deras Elly :D


Lilla Elly född den 12/11 klockan 15,25 var 46cm och vägde 2082g och är nu då på kortet exakt 2v


Lilla Elly igen


Bild på kusinerna, till vänster Elly och till Höger min Lina kommer väll bättre bilder på de tillsammans sen....
_________________________________________________________________________________

Dagen idag då, vi börjar dagen med att åka till BVC för 3 månaders sprutan för att sedan avrunda med babysim och därefter ska vi och månads handla....Både det vi behöver hem och det vi behöver till dopet. Så det blir lite och göra men nu ska av avsluta med att betala mina räkningar och sedan göra morgon här hemma....Avnjuta ljudet av en tjoande dotter på golvet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: