Det närmar sig dop....

Jaa du det närmar sig dop, dopet kommer att vara den 3 okt alltså nu på söndag och vi har valt att bjuda släkten enbart, vi kände att det skulle bli tillräckligt många så vi kapade bort alla våra vänner :D så ingen skulle bli glömd och förglömd, på detta sättet så fick vi med släkten och vännerna kan fira hennes dop på sitt sätt :D

Det är lite och fixa och dona med innför söndag....men det ska nog ordna sig ska ni se....det brukar göra det, har ju sambon hemma på lördag så bara köra med honom då... :D

Nej nu ska jag och Lina snart gå ut och gå så jag får förbränna lite innan frukost, måste försöka gå ner i vikt....så jag ska försöka komma igång med min motion..... men men.... ha en bra dag.....alla...

Nu ska jag ut och gå och sen ska sambon byta köksgardiner åt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: