Idag blir det staden....

Idag blir det och bege sig till staden för mig och skönheten, vi ska mest glida runt och bara spana på saker kanske fyndar något det får vi se....jag så mycket i skallen just nu, med dopet och allt, även om det inte är mycket som jag behöver göra tack vare min underbara farmor och faster....

Men annars så är det väll små saker som ska fixas, lite outfits och sånt....väntar med iver att prästen skall ringa också så vi får fara dit och kolla in lokalen och allt det....inte dumt det inte....

Sen vet jag inte alls vad jag ska skriva om idag igentligen.....är lite översovd idag....

Jag vill att min syster ska komma med lilla Elly så jag får snusa på min syster dotter....längtar jag massor till, jag längtar massor efter att få vara moster.....

Aja nu ska jag surfa vidare....


Kommentarer
Nettiz (svar på kommentar)

Ja det var ju jättemysigt på babysimmet :) Och Ja det är bara att länka =) Kramar

2010-09-21 | 09:11:11 | http://creatingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: