Lillan lite rosslig

Prinsessan våran har inte riktigt vart sig själv sista dagarna, dagarna efter sprutan och hon blir bara rossligare och rossligare, väntar på att den nya BVC sköterskan ska ringa, hon är så rosslig i halsen .... känns inte bra.... man är väll lite av en "hönsmamma" om man skulle fråga vissa, men jag tar det säkra före det osäkra och därav så ser jag till at jag faktiskt kollar upp flera gånger innan jag vet vad det är....

Som första gångs mamma är man aldrig säker på saker och ting, många saker gör mig förvirrad och frågande, men samtidigt så gör det mig också fundersam över vardagen och därav också mer säker för varje dag som går, varje gång jag hanterar en ny sak med min prinsessa och lyckas förverkliga saker och ting så känns det genast mycket bättre....

Jag hoppas hon inte är så dålig som hon verkar.... mitt älskade lilla barn


Lina på farmors axel :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: