Linas Önskelista

Ja men vi kör väll en önskelista här då, hade ju en på förra bloggen så måste väll köra en här med, så detta är saker lina önskar sig, tänkte är ju lite roligare om jag lägger in nå bilder på det jag menar så blir det lite roligare än en massa text bara, så läs och se på bilder och avnjut ....

Tänkte så här....jag gör som med förra jag listar upp det jag önskar mig och när de är uppfyllda så stryker jag det, så här kommer det.


1. Hand värmare till vagnen




2. Pekböcker - med mycket bilder och sånt

3. Gips av gjutning händer och fötter

4. Boken stora trotsboken av Vi föräldrar

5. Boby car

6. Hallo kitty lära gå vagn

 


7. Säng mobil

8. Mobil till babysittern

9. Morgonrock/badrock till Lina

10. Får skinn helst vitt

11. Baby vakt

12. Hokus pokus matstol




13. Hoppgunga



14. Sänghimel



15. Lång ärmade bodysar i strl 68 vill hon också ha


Det är vad jag kommer på just nu som Lina vill ha .... finns säkert mer hon vill ha så det kommer inom kort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: