Mina tankar och funderingar är många....

Jag har ju funderat på att börja gå på familjenshus, jag känner att jag vill lära känna flera mammor i pite, hitta mig en plats i min roll som mamma rent socialt....Jag känner att jag behöver ha det socialt omkring mig, jag sa till Daniel igår att det är synd att vi inte har något par och umgås med som har barn, hade vart kul om man hade det....ett par med liknande intressen och så....men nu har vi inte det, det kommer kanske sen....

Men det är något jag kan säga att jag saknar....Sen saknar jag nog att ha ett större umgänge när det gäller barn, alltså jag är sååå tacksam att jag har min syster, men är lite svårt för hennes just nu att finnas där och umgås, sen har jag ju Ewe och Emma tack och lov och min faster men samtidigt så känns det som att jag vill ha fler på nå sätt....

Jag vet inte, kanske bara jag som känner mig ensam just nu, men känner i alla fall att jag vill börja nån grupp med Lina där man får chansen att lära känna andra mammor .... Eller så.....

Jaa jag vet inte....

Tankar och allt möjligt om att vara mammaledig och så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: