Morgonstund har guld i mun....

Jaha här sitter jag en lördag morgon och klockan är 08,17 och hela huset är faktiskt helt tyst Lina sover gott med pappa där uppe och jag sitter med mina egna tankar och kan känna lugnet....

Min tanke idag var att bjuda hit Emma och Dominic om de känner för det så kanske hon vill fota lite och så kan jag bjuda henne på en bit mat :D så vi får väll se om miss grimm känner för det....

Annars är det en lugn dag, Daniel jobbar  till i natt och jag ska gå ut med Lina och tjejerna en sväng och sen avsluta den hos mamma och säga hej till de....

Sen ska jag väll då se om vi ska möta upp Emma.....*håller tummarna* hade vart super trevligt :D

Annars så är jag i inredningens värld....Eller i Linas rums värld :D

Det ska bli sååå kul och få börja med det till sommaren....

Och jag är i dopets planer också det närmar sig och jag måste personligen tacka min faster på måndag när jag träffar henne, allt har vart så snurrigt runt allt sista dagarna veckorna så har inte tänkt så långt....men klart jag ska tacka henne personligen på måndag när vi ses för att hon är så underbar och snäll som ska baka....världens bästa helt enkelt....Skulle inte fixa detta utan hennes hjälp....

Aja nu ska jag titta runt lite till innan jag går upp och plockar fram nå kläder till Lina och gör de andra två katt lådorna....

Ha en fortsatt bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: