Regn och åter regn....

Idag är det ett ruskigt väder, ett städ väder och ett mys väder, skönt att älskade är hemma idag så vi kan mysa och äta gott :D Är nog sugen på nå kött idag....ska nog kanske se till att vi far och handlar och ser om jag kommer över något roligt recept och pröva på idag....var lite sugen på bacon lindad fläskfilé och nå potatis....

Men jag vet inte, får se vad det blir, Lina sover gotti vagnen och pappa sover gott där uppe....bara jag som är vaken....

Men tösen vaknar nog snart och ska äta så.... det är väll bara och börja göra klart så man kan ge henne mat, för att sedan byta spykläderna och duscha av oss lite jag och Lina....

Vi behöver det....

Sen ska det bara mysas under filtar idag i detta dåliga väder

Vad ska ni hitta på idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: