Syster dotter

Idag ska jag äntligen få träffa min underbara lilla systerdotter, jag ska fota henne och lukta på henne, har ju inte fått träffa henne nå och hon blir ju 2v idag....men hon är ju född 6,5v för tidigt och det är det som gjort att jag inte fått träffa henne ännu, men idag smäller det :D idag ska jag få träffa henne :D längtar massor :D

Ska kramas och mysa med henne och se om jag kan fota Lina och Elly tillsammans så vi får nå foton på de tillsammans :D

Lilla fröken Eriksson surrar på och är allmänt glad och surrig :D själv ska jag väll igentligen göra nå nytta och städa tv-rummet....känns hemskt och sovit utan Daniel i natt men det är ju det bästa alternativet i helgen men ändå ska bli såå mysigt och få hem han ikväll :D

Var på mamma träff igår, skita kul så det gör jag gärna om....inte alls dumt det inte :D


Aja nu ska väll göra nå vettigt :D

Kommentarer
Anna

Hälsa Sandra och Elly från mig :)

Ska bli kul att se kort sen på hon!!!

Hoppas du får en riktgt bra dag, kraam!!

2010-09-26 | 06:49:47 | http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: