Då var onsdagen över....

Jaha vad säger ni gott folk, vad har eran dag medfört för utvecklande saker och tankar och funderingar??

För våran del har dagen inneburit en massa nödvändigheter och driftigheter, Daniel med resterande arbetskraft har kämpat med att rensa skräpt från oss och från min älskade mamma, sååå duktiga sååå


Sen så har jag och Lina tillbringat dagen med syter och Elly på familjenshus och sedan en sväng på stan, ska in i morgon och köpa ett par skor :D wee vad jag längtar ska verkligen börja gå ordentligt nu med hundarna när jag fått mig ett par nya skor och sedan så ska jag se till och köpa en vagn till Lina har hittat en så ska ringa och se om den går att hämta snart och sen blir det tuta och köra....


Sitter och planerar inför sommaren om jag får jobb och funderar lite på budget och månads uppställningar med barnvakt och dylikt....

Hur planerar ni eran ekonomi?? har ni budget eller handlar ni bara det ni känner för?? Planerar ni på nå speciellt sätt....Hur förhåller ni er till den ekonomi ni har? Hur mycket har eran ekonomi förändrats sen ni fick tillökning??

Kommentarer
Julia

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 | 04:45:28 | http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: