Dagen idag....

Dagen idag har jag och lina ägnat åt att vara hemma och mysigt och tagit det lugnt, eller ja lugnt är väll en definitions fråga vad gäller underbara dottern :)

Vi har filmat fotat, ätit och njutit av tillvaron, sen på kvällen har vi badat och kramats....

Sen har jag sökt jobb och planerat sommaren ifall det råkar bli så att jag och Daniel står där och måste jobba båda två, med anledning av att hans chef är i behov av att veta hur planeringen ska bli ....

Men tack vara underbara yster som ska ställa upp :) tusen tack underbara du för att du finns i mitt liv och i Linas liv, tack för att du har tid och ägna åt henne och vara delaktig i hennes liv.

Nej nu ska jag pussa på min underbara man och vila och se fram emot sovmorgon och fint middag främmande :D

 


Kommentarer
Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-20 | 03:42:04 | http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: