Här sitter jag

Ner bäddad i soffan i min super sköna rosa morgonrock, hunnit vara ute 45 min med hundarna och Lina på morgon, Lina somnade om i vagen efter 10 minuter, hon har det så tufft med tänderna på nätterna, hon sover orolig och ängsligt men vad kan man göra annat än att ligga och hålla om henne och förssöka underlätta för henne med ipren och alvedon, kalla saker och mys.

Lider så med henne, det gör så ont i mamma hjärtat på mig när hon är så ledsen på nätterna som hon är i mellan åt. Eller ja de flesta nätterna faktiskt.

Min älskade lilla tös.

Hur har era barn haft det när de fått tänder??

Tips och ge hur ni har underlättat eller försökt underlätta för de??

Lina utvecklas så mycket nu, det går så fort känns det som, hon säger mamma och pappa, hon väger 8510g och är 72,5 cm lång och går med stöd.

Jag kan inte fatta att hon blir 10 månader snart, jag kan inte fatta att hon snart är ett år, att tiden skulle rusa på så här mycket det trodde jag aldrig. Att hennes spädbarnstid skulle vara över så fort. Att hon skulle bli stor under så kort tid.

Men samtidigt så är det härligt, för även om det är svettigt och tungt ibland så är det också otroligt kul att hon börjar bli stor och vara med på ett annat sätt och börjar visa vem hon är, en envis liten tjej, med bestämda åsikter om vad hon vill.

Älskar mitt liv som mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: