Konst utsällning I sagans värld

Måste ju få dela med mig av konst utställningen som min syster kommer att starta den 6:e maj klockan 11.00 då är det vernissage och sen kommer den att hänga under hela maj månad så ni har möjlighet att under hela maj ta del av hennes underbart fina konstverk.

Men vart kommer den då att äga rum??

Jo den kommer att äga rum på Framnäs folkhögskola i deras konstataljé

Så ni är  varmt välkommna att delta på detta under hela maj månad

Hon kommer även att inom kort komma med en blogg som kommer att handla om hennes konstverk

Det var det jag ville dela med mig av idag, så sprid gärna detta vidare så fler får möjligheten att se på hennes konst, den är helt otroligt vacker och häftig....

Tid
den 6 maj · 11:00 - 13:00

Plats

Framnäs folkhögskola

Skapad av



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: