2011 det år som passerat.....

Ja vad ska jag säga om det året som gått, jag har snart klarat av 2 terminer på skolan så då har jag 5 terminer kvar då ja :D

Mer då....Jaa Lina min fina dotter har hunnit bli stor, hon är nu blivit 1,5 år och har blivit över 82 cm lång och väger runt 10,5 kg.

Hon pratar hur mycket som helst, har börjat med två ordsmeningar allt mer....Hon springer för fullt, klättrar och vill vara med på allt, hon vill städa, hon vill tvätta, skura, dammsuga....

Mer då .... Ja trixi har hunnit bli året och där händer det också mycket www.bellatrixsnackar.blogg.se

Jag har hunnit gifta mig och fått äran att bli fru eriksson....

Men det behövs inte sägas så mycket mer .... nu kommer det lite bilder

__________________________________________________________________________________________________________



Lina upptäcker sig själv i spegeln







Kolla in bilden .... så läcker bild....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: