Dags för lite uppdatering kanske....

Måste börja med att säga att jag är så glad för K:s skull som har fått sig en lägenhet .... ett eget kryp in och som är hans....Så det ser jag fram emot att få se på sen....Grattis det är du värd....

Sen att personer irriterar mig som inte fattar bättre är väll en annan aspekt just nu men men så är det....

Sen kan jag väll tillägga att min tid just nu går till att plugga, åka buss, vara med min familj och slåss för min mormors rättigheter....

Älskar min mormor såå mycket världens gulligaste lilla tant, ska nog dit idag och hälsa på och köpa nå gott till henne :D men nu ska jag i alla fall trots min hängighet åka och handla och se till att mamma kommer sig till VC för att ta bort stygnen och sedan fara till Vet med liten och ge henne vacc

ha en bra dag alla

Kommentarer
Filippa

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 | 16:24:14 | http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: