Herre min skapare....

Vad dålig jag är på att uppdatera sista tiden, jag konstaterar att det grundar sig i att jag har haft sååå mycket att göra sista tiden, har skolan som tar upp fler timmar av dygnets timmar än dygnet har, sedan den övriga tiden som dygnet inte har tillägnar jag åt min underbara dotter och sambo....våra djur och därav främst valpen ....

Som har namnet Rabouz Bellatrix - kallas för Trixi el Trix beror vad som snabbast kommer till tals *skratt*

Det är vad som händer.....i våra liv, jag pluggar daniel är pappaledig, jobbar 50%, mamma har opererat höften, tankarna är på mormor som är på sjukan, tankarna är hela tiden på min älskade morfar.....

Jag kämpar med vardagen utan honom och tack vare min familj så får jag det att funka....

Nu är snart dagen här och det går att räkna dagarna på två händer :) wow så coolt :D hur häftigt som helst :D aja allt ordnades igår och nu är det dags för mig att se om den lilla människovalpen behöver en ny blöja....det luktar så ..... intressant värre va :D

Gud vad jag har blogg torka.....vet inte vad jag ska skriva eller göra på min blogg.....får il om att göra om hela bloggen men vet inte vart jag ska börja och hur jag ska börja.....

Något tips någon?? design, ämne och upplägg?? vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: