Nu kör vi ....

Nu hörrni nu kör vi....här sitter jag på bussen återigen mot skellefteå och mot skolan, ibland känns det som en motarbetning med skolan, men de flesta dagarna så känns det helt underbart och helt givande med skolan, trots att jag var hängig och hemma i fredags så känns det nu som att jag är på gång....livet rullar på och nästan all tid ägnas till studier, familje mys och jobb sökande....i helgen har vi ägnat tid till att hälsa på folk och passat på och njuta och unna oss godsaker....kompensera mot att vi inte kommer att ses så mycket kommande veckan .... men men så kan det vara....

Men nu kör vi....nu ökar vi takten och får saker gjorda....svågern kommer i veckan och ska hjälpa älskade och lägga golv i linas blivande rum och förmodligen köra bort garberoberna från mitt blivande studierum som jag ska dela med katterna....för att sitta och studera där nere när familjen är vaken är som att få ut lika med noll :D

men men så kan det vara :D

nu ska jag bara se till att fixa lite :D

nej nu ska jag kolla mailen och studera....så hej och hå så det kan gå

ha det bra och sluta nu att bort prioritera det viktiga i ilivet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: