Lina berättar om sin Resa....

Min mamma är rätt kul hon tror hon är så ordentlig och noga, men igentligen så är hon inte det, hon springer runt med block penna och papper, hon "organiserar" donar och har sig, men trots att hon fixar saker så glömmer hon alltid något och sanna mina ord, hon glömmer alltid något....Det finns ingen gång min mamma åkt och inte kommit på att hon glömt något.

Hennes tids planering var om man tar som ett exempel att starta 07.00 lördag morgon men verkligheten blev 08.00 


Vart ska vi??


Alltså är du ute efter min tutte eller vad då?


Nog är du taskig mamma som tar min napp, men tji fick du tummen funkar också hehe


Haha jag vinner jag får tillbaka tutten hehe :D I win you lose :P

Planering Lunch Sundsvall 13.00

Verkligheten blev Lunch 12.00 Ö-vik


Hallå mer mat....Jag är hungrig som en varg *yyyylar*


JA nu börjar det likna nå....hejja mamma och pappa :D

Nu hade vi ätit både jag och mamma och pappa så nu såg jag till att de gjorde det de skulle, jag ville ha en ny blöja så skulle jag bli sååå nöjd :D



Med en undrande blick tittar jag på mina föräldrar med undran om de helt har tappat det som de hade när vi lämnade norrland....jag tittar på de och frågar mig förundrande om man verkligen ska byta blöja bland människor på en restaurang....Men som de många gånger säger Aj Aj Lina vi vet bäst....Så det är väll bara att tro att de vet bäst de :D


Jaha då var det nya kläder då, varför envisas de, jag menar de är ju skitiga lika fort de med....men men bara mamma som får mer jobb....Och hon påstår ju att hon gillar och tvätta och jag måste nog hålla med om det eftersom hon byter på mig hela tiden....Så skitig är jag ju inte .... El??


Titta al done - Jag och pappa visst är han fin och duktig min pappa??

Jaha då var lunchen överstökat och körandet kunde fortsätta ansåg de dära två där fram, jag jag la mig och sov, inte orkade väll ändå jag lyssna på deras tjatter inte, pratar ändå inget viktigt, så jag sov och lekte om vart annat. Fick lite krokar och frukt lite då och då. Det var ju snällt och gott. Men fattade fortfarande inte varför vi åkte så länge, jag menar när vi åker lååååångt då åker vi ju till farmor och det behöver aldrig denna packning till.....nej usch de har saker i heeeela bilen....

Men vet ni vad.....det slutade i att vi hamnade på ett ställe med jätte trevliga människor och de skrattade åt mig och jag fick krypa på golvet och bara njuta av slippa bilstolen....Sen så hade de en massa små lurviga saker som skällde och höll på, men söta var de och så mjuka och en av de den var och pussade mig och busa med mig hela tiden.....

Det var roligt.....Sen vet ni vad....Den skulle följa med oss hem sa de....Skulle bli min kompis sa de....Fattar ni jag är 7,5 månad och har fått en hund, inte en sån där som finns på affären utan en riktig en....Hon är så söt.....

Efter att vi hade gjort att klart där så begav vi oss till hotellet som pappa hade bokat....


Här leker vi lite

 
Här leker vi lite till

Efter att vi lekt då blev vi trötta, fast igentligen ville vi väll inte sova varken jag eller min kompis men mamma och pappa hade bestämt sig, att nu var klockan mycket för oss så det var bara de och donna som fick vara vakna sa de för de är vuxna, är då ett riktigt gnäll på de....Så det var bara att sova då för vår del....Vi små som de kallar oss....


Här ligger vi och kramas jag och min kompis


Här ser ni hur mysigt vi sov innan mamma började fota mitt i natten med sin kamera, att hon aldrig kan ge sig, inte ens när man sover får man sllippa den.....jaa ....

Så var den resan min första och min första natt på hotell gjord, på resan hem så stannade vi hos min kompis Julia i Ume och hälsade på, jag fick krypa runt och mysa på där och det var sååå kul så jag sov sen hela vägen hem ..... Men det var det jag hade att berätta  i alla fall..... För nu....God natt alla....Nu är det sov time....





Kommentarer
sandra

Fy så söt valp

2011-02-07 | 08:48:02
Daniel

Helt rätt Lina pappa vet bäst =)

2011-02-07 | 20:22:10
sandra

Det var rätt så roligt inlägg Lina. Du berättade såå bra :) Kram från sandra och Oliver (du vet killen Next Door)

2011-02-09 | 21:46:23 | http://sandrakeskitalo.blogg.se/
sandra

villken gull unge och gullig valp

2011-02-11 | 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: