Dag 01

Ja då börjar vi då

Dag 1 då ska det alltså vara ett nytaget foto och 10 intressanta saker om mig själv :)

Nyaste kortet jag hittar på datorn på mig är detta som är taget i bilen på väg till lule :D



Ja sen har vi då 10 intressanta saker om mig själv:

1. Stolt mamma till världens finaste tjej

2. Förlovande med världens finaste kille

3. Bor i ett rött hus med vita knutar och snart ett vitt staket :D

4. Innehavare av kennel namnet Fly Of Glory

5. Snart ägare av världens finaste kooiker valp

6. Har diagnosen epilepsi men anfallsfri

7. Studerar till socionom

8. Drömmer om att arbeta med barn och ungdomar inom psykiatri och missbruk

9. Amatör Skribent

10. Har fått ett stort intresse för att laga mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: