Dagens fix....

Här hägrar det att försöka hinna så mycket som möjigt innan jag börjar studierna på måndag, för det jag inte hunnit med och kolla det lär dröja innan det blir ordnat....Har dock tid på lördag också att fixa lite samt i morgon och fredag....men daniel jobbar torsdag dag och fredag natt....Sen söndag natt....

Dagens ärenden:

* Kupan en sväng till

* Väglednings centrum

* Sjukhuset Ep - prover

* Nordea
 - Ändrat till student konto och fått det gratis
 - Fixat förenklad inloggning
 - Öppnat spar konto till Lina

* Djur maga och hämtat ut kattmaten *wee* 15kg gratis :D
* Ringa Coop och sätta ihop våra kort
* Ringa Ica och skulle sätta ihop våra kort men det gick inte han var trög i telefonen
* Ute och prommat med Eva....Och Beppe

_______________________________________________

I morgon ska jag;

* Möte med Arb teraput 11.00
* BVC 14.00
* Städa hemma
* Fota Lina tänkte jag
* Fixa i allmänhet
* Kanske en prommis får se :D

Nej nu ska älsklingen få duscha och jag ska se om det finns nå att se på :D

Glöm inte och rösta på underverket :D

Kommentarer
sandra

spännade med att plugga.

tut de är ett tag kvar för mig

2011-01-14 | 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: