Dags att börja med förrådet/mitt rum....

Vi bestämde redan när vi flyttade in att vi skulle göra i ordning i förrådet till mig, ett rum där jag kan vara med hundarna och trimma och pyssla på, för att dels slippa ha det i huset och sedan för att det har bra anslutning till tvättstugan och bra dusch möjligheter för hundarna....

Bra förutsättning för min kropp och det är varm isolerat och så....

Men allt eftersom tiden gått så har min idé växt och har nu kommit fram till att jag ska inreda det till studierum/hundrum så det kommer att kombineras också för att jag ska få en fristad en plats där jag kan utveckla mitt skrivande och studera i lugn och ro, en plats där jag kan få utlopp för min kreativa sida....

Där jag kan fördjupa mig i mina skol arbeten och där jag kan pyssla på med hundarna och ha deras saker i....

Så jag tänkte nu att jag skulle ta och göra lite före bilder idag så ska jag lägga upp det så ni får se och sedan så kommer det ju så klart efter bilder också....Men när projektet är klart vet jag inte....SÅ det kommer väll lite allt eftersom.....

Ha en bra dag, ni suger vi äger


Kommentarer
christoffer karlsson

hej du ville bara säga nu har man blogg. så hörde att ni skulle skaffa valp. :)kul mvh christoffer karlson (fias pojkvän) så du vet att det är jag på en gång ha det bra ses snart :)

2011-01-08 | 00:01:33
christoffer karlsson

jag glömde skriva min blogg adress

2011-01-08 | 11:56:08 | http://christofferkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: