Guds vilo dag....

Den har vi ägnat åt till att städa och röjja och fixa här hemma....

Jag planerar och strukterar här hemma tillsammans med att Daniel verkställer det....Jag har ett stort behov just nu att få allt på plats och ordning innan jag börjar skolan....Jag känner att det är otroligt viktigt att jag får ordning eftersom jag kommer vara borta så mycket på dagarna och inte hinna allt hemma som jag tidigare gjort

Och när jag är hemma så är det plugga Lina och Daniel och djuren som är det viktiga.....

Att få vara den bästa mamman jag kan till Lina.....

Usch vad det börjar bli verklighet att jag snart inte är mammaledig mer utan att jag ska lämna henne på dagarna....men hon har ju världens bästa pappa....men kommer att bli tufft det kommer det, men i slut ändan är det ju henne jag gör det för.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: