Jag flödar av energi och ork...

Nej inte riktigt men min inspiration till att röjja och kasta saker har tagit över min kropp, finner mig själv i en tidpunkt där jag har stort behov av att kasta allt det gammla och gömma det långt bort från mitt liv idag....

Jag vill rensa upp och få bort saker som vi ändå inte kommer att använda och som faktiskt inte har så stor betydelse igentligen....

Så att föränra mitt hem har stor inverkan på min vardag just nu, så tankar och ideer om hur man kan skapa förvaringar och andra praktiska saker är välkommna...

Hittade denna länk

http://www.perfect-chaos.com/

Tyckte den var bra...Så ska studera den vidare.....

Någon som vet av ett stort släp man kan låna??

Någon med extra mukler som kan hjälpa min sambo  och bära saker??

Aja nu ska jag i alla fall fixa på med middagen här hemma så karln blir mätt i magen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: