Tankarna snurrar ....

Verkar vara ett genom gående tema hos mig, söndagar då är tankarna på högvarv....

Här sitter jag sista kvällen på min mamma ledighet för nu, sen får vi se hur det blir i sommar, får jag jobb så kommer älskade att vara hemma heltid med fröken men annars är jag hemma heltid med henne....

Jag söker jobb hela tiden, känns det som, men kanske inte på rätt sätt, men jag söker jobb i alla fall....blir väll och försöka hinna in med CV:n runt hela stan så fort jag har en ledig dag....

Måste få ett jobb....skiter i vad det är för jobb, bara det är ett jobb.....måste se till att jag faktiskt kommer in i samhället igen, känns inte bra och stå utan inkomst mellan studierna....

usch....nej jobb måste jag ha....men de växer inte på gräs tydligen.....

Känner mig nervös inför morgon dagen, men jag vet att jag fixar det....men jag är ändå nervös.....

Men det ska nog gå bra....aja nu orkar jag inte skriva nå mer....


Kommentarer
faster lise

Tjenare gumman? Det kommer att gå galant för dig imorgon, du ska inte vara nervös. Alla kommer att tycka om dig precis som vi gör. lycka till och vi hörs kram på dig och din familj från faster lise

2011-01-16 | 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: