Älskade dotter

Tankarna jag hade innan du födde..s om hur det skulle vara att få vara din mamma, är tankar som jag nog aldrig kan sätta ord på, orden finns nog aldrig fullt ut där, de saknas mig nog mest hela tiden, saknaden av orden gör också att jag har svårt att tala om för dig fullt ut att jag älskar dig så mycket som jag skulle vilja säga det....

Att säga att jag älskar dig känns inte som om det räcker, känns inte som om de orden är nog i beskrivningen om hur mycket du är för mig, hur mycket du fyller mitt liv och hur mycket mer mitt liv har blivit sen du kom in i det....

Ja att skriva om min kärlek till dig Lina det skulle jag kunna sitta hela natten och göra...men natten ska jag ägna åt till att sova om jag hoppas och önskar och kan

Utöver det så är Lina på stor väg och bli stor

* Hon kryper
* Äter till viss del själv (kladdigt) men hon försöker
* Säger mamma och pappa, lite luddigt men man hör det
* Sitter
* Ställer sig upp med hjälp av stöd
* Går lite vingligt med stöd
* Har idag upptäckt hennes första tand har spruckigt igenom

Känns som igår jag fick reda på att jag var gravid och nu blir hon hela 9 månader nästa helg....helt sjukt fort detta gått....

Usch....Så dags och börja planera 1 års kalaset antar jag....

Hur har ni gjort/tänkt göra på era barns ett års kalas vad gäller familj/vänner o.s.v??

Kommentarer
Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

Det finns mycket gratis mallar på bloggdesign.nu om du vill ha en ny design. tescho.se har också jätte många! Men kolla bloggdesign.nu för det finns hur mycket snygga sdom helst :)

2011-03-20 | 08:09:20 | http://idatallhed.se
sandra

Tårta kladd 1 år

2011-03-26 | 10:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: