Besviken

Faaan vad jag känner mig besviken just nu, känner mig så oerhört besviken på sååå många att jag inte vet vart jag ska börja, det är allt från personer som lovat saker och inte hållit de, till personer om snackat skit bakom ryggen på mig, till personer som inte står upp för sina åsikter och är ärliga....

Att folk ska säga en massa saker och sedan inte stå fast vid de, att de ska erbjuda sig att göra en massa saker och sen inte verkställa de, jaa jag vet inte, är nog bara så himla mycket med allt just nu, men jag känner mig besviken och ledsen över allt....

Tur jag har Lina, Danne, mamma och mina underbara systrar  (önskar bara man såg mer av den yngre) men i alla fall tur jag har dem.....

Orken min känns slö just nu, hur kommer det sig att vissa vill andra människor så illa att de går över lik för att få igenom det???

Nej för mig helt underligt...

 

Finaste storasyster med lina i famnen och älskade Elly i magen



Bästaste lillasyster med lina


Bästaste mommon och Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: