Förundrad....

Jag blir så förundrad över hur folk behandlar andra människor, hur folk inte är rättvisa, ärliga och raka med varandra, varför det ska vara så svårt att vara den man är i alla lägen, att jag i vissa fall väljer att inte visa alla mina sidor har väll med min trygghet att göra, medans jag nu syftar på människor som visar sina sidor genom att på olika sätt ta fram de allt eftersom och inte tydligt visa att de finns där från början, utan lyfter lite då och då, så att istället för att det ska vara en positiv sida så blir det en negativ sida och det blir skitsnack och hugg i ryggen helt enkelt....

Men jag kan samtidigt se att dessa människor som använde sig av denna metod är svaga och osäkra människor, jag kan tydligt se att dessa människor som inte törs stå upp för sina tankar och känslor är människor som faktiskt känner sig små och ensamma, jag kan tycka synd om de, för att de inte har mer respekt för sig själv än så här, jag kan inte förstå att deras nöje är att hålla saker borta från sig själv och rikta skvallret och uppmärksamheten på någon annan.

Nej usch....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: