Ja då var första tentan klar

Ja då var första tentan klar och med godkänt resultat, inte dumt inte, sitter just nu på bussen och ha grupparbete, kroppen mår lite bättre idag, men är ändå sliten som tusan....hoppas jag hinner med 14 bussen hem idag .... får se hur det går....Glömde dock lunchen  så .... men får väll äta på skolan för första gången istället....får se....

Snart är det dags för andra tentan och det känns bra förutom juridiken, men ska nog gå bra det med tror jag....hoppas jag....pluggar för fullt och hoppas att jag fixar ett godkännt i alla fall....

Men det tror jag väll att jag ska göra.....men nu kan jag i alla fall pusta ut över att jag fixade G på tentan som var och behöver inte göra omtenta på den i alla fall :D

Så bara satsa på nästa....Snart över denna kurs och jag ser fram emot nästa kurs så enormt mycket .... hade bara velat åka till Umeå på föreläsningen får se hur jag gör, kanske hör med Hanna eller Jenny om de kan möta upp mig i Umeå eller nå....får se hur allt ordnar sig....nun ska jag i alla fall göra nå nytta och plugga vidare sista tiden på bussen....

Ha en bra dag alla





Saknar er idag massor mina älskade troll, önskar ni var hos mig och jag fick pussa på er, minnena av er lever alltid kvar i mamma hjärtat älskade ni....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: