Min önskelista

Brukar ju lägga upp Linas önskelista men tänkte nu lägga upp min önskelista .... ibland har jag en önskelista .... så här kommer några saker som faktiskt mamma själv vill ha :D

Så nummer 1 har vi en kontorsstol behöver inte vara den på bilden men en kontorsstol
 

Så har vi sedan nr 2 en skrivare med kopiator, scanner och sånt ingen super dyr men en sådan i alla fall



Nummer 3 är ett nytt headset Trixi tyckte mitt var såå gott


nummer 4 en papperskorg :)



Kontors material så jag kan organisera bättre och ha kontroll och koll :D



En kontorslampa helst i typ Rosa....



Ett skrivbord, behöver inte vara ett sådant som på bilden men åt det hållet i alla fall, skulle jag kunna tänka mig så jag kan organisera och ha koll på sakerna :D


Nej nu ska denna mamma gå och lägga sig och terrorisera sin lilla syster i morgon och kolla om hon vill på stan med hundarna .... det hade trixi behövt....men nu ska jag sova och hoppas denna natt blir bättre än natten till idag....

sov gott alla

Kommentarer
Anna

Vad har du för telefon? Tänkte om man har ett headset som ligger och skräpar... :)

2011-03-30 | 05:23:48 | http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: