MAMMA FRU STUDENT

Ja hur fan får man det och gå ihop.....jag är Linas mamma och just nu sitter hon fast innanför min hud, känns som om vi är ett och det gör ont i mitt hjärta när jag inte är med henne och hon bara är ledsen....

Jag är älskade Daniels Fru, jag vill hela tiden kunna möta han och dela allt, göra allt lättare för han speciellt med Lina när det är tungt just nu med lite sömn och bråkiga dagar med den envisa lilla fröken....

Jag är student ... mina studier hamnar på sniskan och de hamnar efter, jag vet att jag måste prioritera allt och jag måste göra det på annat sätt, men jag vet inte hur jag ska göra och jag vet inte på vilket sätt....

Känns just nu som att allt jag gör blir fel och hur jag än vrider det så hamnar jag på fel fot med alla .... Men nu ska jag i alla fall sova om jag får....de dära gyllene minuterna....finns att hämta....

För att inta skeå i morgon ....

Sov gott ni som får sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: