Min 1 års dag....

Jag närmar mig ju min 1 års dag och jag har börjat planera inför det med mamma och pappa....

Jag har bestämt vilka som ska bjudas och jag har börjat med att planera fikat jag vill ha en alldeles egen tårta och det har mamma sagt att jag ska få och en stoooor 1 ska det vara på den och den ska jag med hjälp av mamma och pappa blåsa ut och sedan så ska jag också fara på stan med mamma och hitta nå kläder en outfit som jag ska ha.....

Sen så har jag börjat med min önske lista så här kommer lite av det jag har kommit på;

* Bobbycar

* Plastleksaker att leka med ute

* Plast pool

* Kläder strl 80-86

* Leksaker både inne och ute samt till badet

* Fotoramar i alla former och antal kort i dem (finns fina på dollar) - helst svarta säger Mamma

* Sen säger mamma att jag önskar mig pengar till mitt sparkonto....men jag tycker jag kan önska mig pengar som jag kan spendera hej vilt :D

men men ....

Det var lite om planerna för min 1 års dag...

Hur har ni planerat eran stora dag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: