Världens finaste systrar

Mina systrar är nog de bästa man kan, de båda fyller platser som inte med ord går att beskriva .... De är sååå viktiga för mig ..... visar nog inte tillräckligt ofta hur mycket de faktiskt betyder för mig.

Men det som hör detta inlägg till är det att min under bara lillasyster www.toook.blogg.se skickade ett sms till mig idag och erbjöd sig att ha trixi hos sig ifall jag behövde och ville det ....

Helt underbart hur go och fin hon är....skulle kunna pussa henne just nu .... helt sjukt snällt

men planen min är att försöka se om hon vill ha henne när vi jobbar/skolan lite mer de dagarna....

men men det är en senare bit ....

Men mina systrar är bäst, jag har helt klart de finaste sysrarna, den bästa lillasystern och den bästa storasystern :D

Kommentarer
Ida Tallhed

Klart att en syster ställer upp :) En syster är en vän som ingen annan vän kan vara <3 KAnske kan du hitta en bättre struktur nu när Sofi kan hjälpa dig mer med lillisen. Få allt att gå ihop bättre med skola, hem, hundar och barn :)



Tack förresten för alla dina råd och tips.

2011-11-13 | 10:33:43 | http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: