Lördag kväll....

Det nalkas snart sängen och ha en fin dejt med john blund, mina två blå känns som tunga sandlock och min kropp värker och humöret är inte det bästa just nu men så kan det vara, har fått hem papper från folksam som bekräftar att jag inte har ådragit mig mina skador i bilolyckan utan att dem redan fanns där sedan innan så därav så får jag inte någon ersättning för min nedsatt het i vänster sida av kroppen.

Jag kommer att få leva med min nedsättning och vetskapen av att dem anser att jag har varit så här dålig sedan jag var 15 och ni som känner mig vet ju att så är fallet eller hur??

Jag har ju alltid haft halvsides avdomningar och skakningar och allt annat helvete under så många år .... nej fy faaan det är faktiskt rent ut sagt skratt retandes att jag inte får någon ersättning för dessa skador men vad ska man göra, bara att rycka på axlarna och bära huvudet högt....

Jag vet vad som stämmer och jag har faaaan inte varit så här dålig sen jag var 15 mina problem i denna bemärkelse kom 08 i bil olyckan men dem får ju göra sina bedömningar som dem känner för ....

En sak är säker, hundar och djur samt bilar är dem bra på men faaaan inte person skador .... nej fy faaan ingen idé och ha en person försäkring eller bilförsäkring det är som att kasta pengarna i vattnet....

Men nog om det tragiska .... vi räknar ner dagarna då .... jag räknar bara arbets dagar :) 4-7 dagar kvar innan besked :D spännande :D min tanke är att om jag får ta körkortet så vill jag köra igång nu den 27/11 på den teori starten :D peppar peppar .... (jupp faster du är den första jag ringer, då ska vi ut och köra volvo :D )

Jag känner mig piggare i halsen och tösa biten börjar också bli piggare dock har hon tandsprickning och så men annars helt ok ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: