Lusten börjar komma tillbaka....

Just nu känns det som att lusten börjar komma tillbaka till att blogga och så, men det som hör till saken är den att jag tycker det är så tråkigt ändå för den sakens skull, jag har nämligen slarvat bort min kamera laddare och har min egen dator på lagning så har en låne dator från elgiganten .... känns mindre kul, vi har min kamera laddare så kan jag lägga upp foton känns så himla mycket roligare då....

Men jag fotar för fullt och hoppas starkt på att jag hittar den så kan ni få ett mastadont inlägg sen med foton....

Vet inte vart jag ska börja....

Jag har börjat termin två på socionom utbildningen, det är tufft och pendla men första kursen har vart givande och intressant, dock har mycket hänt i det personliga som gjort att jag missat en del som jag måste ta igen, men det kan man inte rå för.

Sedan har jag en omtenta som ska skrivas den 18 januari annars flyter allt på med skolan....

Den lilla tösen har börjat dagis i slutet av augusti och hon trivs jätte bra där och hon har just nu vattenlek som projekt i 4v och det kunde ju inte passa henne bättre :) Vatten är ju hennes grej :D

¨Hon växer utan bara tusan hon blir hela 16 månader nästa vecka rätt skrämmande faktiskt, i mina ögon är hon fortfarande nykläckt :D

Jag börjar till och med få igen lite motivation ork och lust till att träna hund och vara ute och motionerna .... kanske beror det på att jag på löradag har varit utan Cola i 2v vi har drastiskt dragit ner på socker och onödigt intag av sådan mat och liknande ....

Kanske beror det på att jag bestämt mig mer denna gång, kanske beror det på att jag vill sätt min hälsa i första hand och sätta mitt liv i mina egna händer, jag vet inte men det enda jag vet är att jag har Lina och då måste jag se till att vara ett  gott föredömme och leva som  jag lär.

Dock ska vi ha fredags mys idag för Daniel jobbar natt i morgon och då kommer vi inte kunna ha det så då blir det att mysa och avnjuta en lugn kväll hemma ....

Jag vet inte vad jag ska skriva men jag är rätt nöjd med mitt liv idag ....

Ja just det ja :D var ju på EEG i tisdags så nu är det bara vänta och se och kan jag enligt läkaren ta körkortet så har jag det innan sommaren och då jävlar ska jag ut och köra, då ska jag boka upp utställningar, tävlingar och skojigheter :D så peppar peppar :D

Kommentarer
faster lise

Kul att se att du skriver lite igen, hoppas att ni mår bra hela familjen, håller tummarna att du får börja övningsköra snart och du vet vem du ska ringa till då. kram faster lise

2011-10-20 | 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: