Oj vad tiden rusar fram....

Det är rätt lustigt hur tiden bara rusar på för en, hur blogg torkan min kvar står trots att det känns som att jag har hur mycket ord inom mig som behöver komma ut, tankar, funderingar, ord och tycken....

Att offentliggöra mina tankar och tillgodogöra mitt ego och få publisera mina tankar till omvärldens cyber .... göra min anonymitet känd eller okänd ....

Skapa en identitet bakom datorn och bakom datorn är jag skyddad, skyddad från allt bortsett från att dem som känner mig möter mina meningar och ord varje gång dem är in och läser mina inlägg och tankar och åsikter....

Ja usch tänker ni vilken dynga hon kommer med när hon väl kommer med något efter tiders tiders uppehåll från tangenterna, men ni förstår att saken är just den att jag har så mycket i skallen att det känns som skit det jag försöker att få ner genom mina fingrar .... men nu skriker lina så dags för tv och mys....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: