Bilder tankar och funderingar

Vill ha tror de kan vara riktigt sköna och träna i ....

Samma här tror dessa linnen kan vara riktigt sköna

Dessa byxor har jag förälskat mig i, snacka sköna och ha när man är hemma eller ute men hundarna på promenad....

Flecce dress och hålla mig varm :)

En annan modell av underställ, denna ska torka snabbt ....


 Vindtät dress funktionabel och perfekt för motionen med hundarna....Ett måste....
Behöver en lampa för att se bättre i det norrländska mörkret ....

En bra funktionell midjeväska, för vatte, hundgodis,mobil,börs och fästa hunden i....Bara ett måste för min del :D

En väska till Truxen ....

Allt är hämtat från; http://www.engelsons.se/ 

_______________________________________________________________________________________________________

Dessa saker kan vara bra att ha när jag ska gå ner i vikt och börja röra på mig, det som gäller för alla är väll att alltid ha bra kläder och skor när ni är ute och motionerar, för har ni inte det, då tappar ni fort och lätt fokus på det ni gör och det kommer inte att bli kul att motionera, det ska vara kul och vara ute och det ska vara bekvämt och skönt på alla sätt att vara ute ....

Så det första jag ska göra i morgon är att fara ut och sparka med hundarna och sen ska jag till stan och kolla på skor och hoppas på att fynda ett par bra skor till att vara ute i vinter....


Har hittat på www.intersport.se dessa skor;





Men bortsett från det så när det kommer till den blivande inne träningen så är följande bra att införskaffa;

Innesko....

Byxor....

Kit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: